Nyår 2013

Hade en jättebra nyår! Fanny kom till mig runt fyra och då gjorde vi iordning oss, bakade en cheescake (som sedan ändå ingen åt pga illamående.....) och sedan käkade vi. Vid cirka halv tolv gick vi neråt mot torget och där träffade vi en massa fina personer jag inte sett på en hel evighet.
Det är andra året i rad jag firar nyår tillsammans med Fanny och även andra året i rad hon är den första jag pussar. Lebb-varning!!! Lol. Däremot fick jag ännu en i år, av en random kille som menade på att jag tydligen var hans nyårs-kyss. Jag fattade först inte vad han menade förrän han kysste mig!! What the hell liksom? Haha men det var lite charmigt ändå, på ett sätt.Sedan cyklade jag och Fanny hemåt, hade lite kul och somnade sedan vid fyra. Vi var rätt sega dagen efter..
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback