You set my lips on fire

Glad halloween allihop! Eller säger man glad? God halloween? Haha..

Jag sitter just nu på bussen på väg till Karlstad. Har hunnit med en hel del idag samtidigt som jag inte har gjort någonting (doesn't make any sense, jag vet). My bralls från Tiger of Sweden kom, passade utmärkt om man bortser från faktumet att de är 1 dm för långa. Varför måste jag vara så kort för????Jag har bakat sex mini blåbärspajer till dessert ikväll. Vi alla beslutade oss för att bidra med något så jag tog på mig att göra efterrätt! Har dock inte bytt om eller tagit på mig min 20-tals utstyrsel för jag och Moa ska hem till Fanny och fixa sådant ihop. Sååå mysigt!! Vid sex ska vi till Heloise där resten av gänget är.

Ha en bra halloween ❤

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback