Snapshots


Detta är några bilder från förra veckan. De är ej i ordning. Hade en himla lugn vecka med några få prov, nästan inga läxor och en massa halloween-planerande. Var i skolan i 13 timmar på fredagen tillsammans med min klass och 9D och hade The Annual Halloween Disco för junior & senior school. Efteråt sov jag hos Fanny. Resten av veckan (denna) är som i ett töcken. Har sovit en heeeeeel del, känner mig fortfarande ändå inte på topp. I måndags umgicks jag med mina underbara kusiner hemma hos farmor och på tisdag åkte vi hemåt. Träffade Fanny lite senare på kvällen, fick tillbaks min laddare och köpte lite nya saker på stan. Har även upptäckt (as usual) att mitt horoskop stämmer VARENDA DAG!!!!! Grymt.

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback