Heaven's crying



En gammal höstbild
Hej!
Sitter just nu på bussen hem, det har regnat hela dagen vilket jag faktiskt tycker är supermysigt. Det enda jag vill göra är att krypa ner under täcket, tända en massa ljus och läsa ett flertal böcker. 

Idag har jag haft att matteprov som gick superbra, vi fick resultaten efter cirka två timmar (älskar inte ni också när det händer?), vi har gjort en NO discussion part från nationella provet, vilket också gick super!!! Och så har vi fått vårt idrottsbetyg i friluftsliv och jag är så nöjd med allting idag. 

Nu: handla med mamma. Senare: ansiktsmask, måla naglarna och kolla på desperate housewives❤ Ibland är livet helt okej! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du för betyg?? :)

Svar: Vet inte på vad du menar så men jag fick A på idrotten och B på matten :-)
Emma Englund

2013-10-17 @ 20:01:59
Postat av: jenny

Stolt över dig <3

Svar: Tack Jenny!! Saknar er!❤
Emma Englund

2013-10-17 @ 21:18:36
URL: http://jennylinneaj.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback