Snapshots of the week

Jag har haft världens stressigaste vecka och den kommande kommer att bli ännu värre. Fyra läxor, fem prov och tre redovisningar. Allt på en enda liten vecka, åååh guuud. Jag har även ett julbasar möte på måndag, ett ytterligare matteprov på tisdag efter skolan och så är det Drama Club möte också. Måste även köpa julklappar!!! Hur ska jag hinna allt? 
 
Jag har varit på Tingvalla och fått lite information om ek.juridik programmet, fikat på Espresso House i ett flertal timmar, varit i Stockholm, ätit min favoritmat, fått en lillasyster, varit på premiären av Catching Fire, tagit årets nästan första toa selfie, fått en ring av morfar, läst fem böcker, pussats med hundar, pluggat en massa, varit på middag hos Emma och lunch hos Fanny samt köpt en nya massa te-smaker. 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback