Jag älskar dig till månen och tillbaka

Du har varit min sedan du föddes, i nästan tre år. Varje natt (nästan) har du sovit i min säng tillsammans med mig. Vi har tagit långa "rensa tankarna" promenader tillsammans och promenader tillsammans med Nora. Vi har upplevt så himla mycket tillsammans och du har funnits för mig i vått och torrt, aldrig dömt mig och alltid kommit och pussat mina tårar. Jag har kanske inte direkt varit den bästa matten för dig och just denna tid är jag det definitivt inte då jag aldrig är hemma. Har haft så dåligt samvete över detta och just därför har jag gjort detta val. Jag älskar dig över allt annat på jorden älskade Bellis, du är min prinsessa, den som har fått mig att må bra. Du förtjänar en chans att var den lyckligaste på jorden tillsammans med några som har tid med dig och jag hoppas att du har fått den chansen nu. Jag kommer att hälsa på dig så ofta jag kan. Du är den bästa som finns, jag älskar dig prinsessan♥
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Nyman

Åh emsi, väldigt fint skrivet! Du vet vart jag finns om du vill prata om det. Love you bestie!! <3

2013-05-28 @ 22:31:31
URL: http://nymanlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

😥

2013-05-28 @ 23:07:53

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback