Vad jag skulle köpa om jag sålde mitt guld

Vad jag skulle köpa om jag sålde mitt guld 
 
Det här med att sälja sitt guld har ju fått en stor uppmärksamhet på sista tiden. Har man snålt med pengar, ingenstans att förvara det eller bara onödiga guld prylar som ligger hemma kan man ju sälja det och få pengar för det istället. Hur smart som helst! Jag vet flera som har sålt sitt guld via Guldcentrum.se och de har vart väldigt nöjda, fått mycket valuta för de sålda tingen. Om man säljer guldet så finns det frågor värda att besvara, vad ska jag göra med pengarna? Ifall jag någon gång skulle sälja mitt guld och få, säg 10.000 för det, vad skulle jag då köpa? Det beror helt på vart i livet jag är, har jag familj och barn så kanske jag skulle investera pengarna i den där nya snygga bilen vi har kollat på ett tag, eller om jag var en fattig student kanske spendera pengarna på mat!! Riktig mat och inte bara nudlar som jag har fått äta i flera månader i sträck. Just nu skulle jag gärna köpa en Michael Kors tote bag ifall jag skulle sälja något, hur snygg är inte de väskorna? Men oavsett allt som är bra med att sälja sitt guld känner jag att jag ska satsa på att jobba lite först innan jag gör någon utav dessa bra affärer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback