Summer break

Idag för sex timmar sedan fick jag sommarlov. Efter en 2,5 (ungefär) timmars lång avslutning fick vi äntligen det. Sorgligt värre, faktiskt... Vår ena mentor och mattelärare ska sluta så vi kommer inte att ha han nästa år, haha tror att jag sa hejdå typ 348989428394829 gånger. Bästa läraren jag har haft och jag vet att många tycker samma sak. Vi från min klass som var med på Frankrike resan (jag + 3st) gav han en liten present. En mini nutella från Frankrike och en giraff nyckelring från Frankfurt, bara för att han är så lång haha. Jag fick förövrigt ganska bra betyg ändå. Blev rätt nöjd, men åttans betyg kvittar ju och nians med egentligen så. Jag fick 285 poäng tror jag (av 320) så det var väl helt ok. Efteråt hade vi mentorfika och sen sa vi hejdå till alla och jag plus en massa till gick till sandgrund och hängde. Sen drog alla och lämnade mig Helo och Gustav kvar så vi drog till Kebab house och käka, såååå gott men jag mår fortfarande illa för att jag är så mätt haha. Sen kom Mos och Michaela och sen drog jag hem! Har haft en suuuuuperbra dag men samtidigt en väldigt sorglig dag. Vill inte ha sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast jag vill ha det men ändå inte liksom
 
BÄSTA klassen! Den bilden snodde jag av Elin ;-) har andra bilder också men lyckas inte starta min mobil:@ tror min laddare är paj igen, fan.
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Önskar jag hade vart där! Får komma på finalen nästa år istället :) Glöm inte att planera in göteborg under sommarlovet!

Svar: Nja.. Det var rätt segt faktiskt och inget speciellt, nästa år är det ju jag som går ut med caps and gowns så då kommer det nog att bli mycket roligare ;) Då kan jag ju vinna priser och sånt också. Självklart inte! Kanske dock ska vara i Stockholm hela Juli :P Men vi får snackilera om det. Hur är det på er resa??? Bra att du lägger upp bilder på din blogg!
Emma Englund

2013-06-12 @ 07:45:14
URL: http://jennylinneaj.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback