SUEEEEEEDEEEE

yes im alive and yes im in suede
fan vad skönt det är att ligga i min egna säng och äta köttbullar omg!!!!! äntligen slipper jag den franska maten, viss mat var super god men vem vill äta nutellatårta till frukost? Eller nutellabröd till frukost varenda dag i en vecka? Visst låter det gott men jag lovar, man tröttnar redan efter en dag haha.... Thank god för lingongrova :P
Denna vecka har vart den bästa veckan i mitt liv och gårdagen var den bästa kvällen i mitt liv någonsin, samt första gången jag såg en stjärna falla. Tack till er alla som har förgyllt denna resa och gjort den awesome och tack till alla tjejer som har vart underbara. Älskar er tjejer! Och killar då förstås, haha. Jag tänker lägga upp en massa bilder, har rätt mycket att lägga upp så jag ska ta tag i det innan fredag kväll för då ska jag packa om väskan (tredje gången på 2,5 veckor) och dra till Stockholm och sen till Umeå, nice. Godnattiiiiiii!!!
Ni får en instabild so long, it's on moi i Grenoble. It was tres beau där...
och sen två till som var när vi var på väg till la france
JAG ÄLSKAR ER TJEJER<333333333 Ni är bäst och förtjänar det bästa, kom ihåg det! 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback