Skolavslutning

I tisdags fick jag sommarlov efter en asdryg skolavslutning på cirka 2,5 timmar. Det är en massa priser, en massa tal som hålls plus att niorna ska upp, få deras betyg och sedan ner och kasta hattarna. Jag älskar denna amerikanska tradition och jag kan inte förstå än att jag kommer få uppleva just detta nästa år. Det har vart en stor dröm i flera år. Helt otroligt. Men i alla fall, det var många duktiga kompisar som sjöng och mångra bra tal (faktiskt). Valedictorians tal var riktigt bra, ärligt talat så blev jag rätt tårögd när hon pratade för de känslor hon beskrev att hon hade, de är så lika mina att det lika gärna kunde ha vart jag som stod där och pratade. Men i alla fall, tack för detta år IES! Jag är både glad och ledsen över att ha sommarlov. Jag älskar verkligen skolan, hur nördigt det än är. Haha jag undrar också hur lång skolavslutningen kommer att bli nästa år när vi är fem nior som går ut..... Haha åtta timmars lång skolavslutning typ, tagga. :P
JAAA JAG ÄR LÅNG OKEJ!!

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback