Jag lever

En dag efter att jag kom hem från Frankrike var det dags att bege sig till Stockholm för att sova hos pappa och sedan på lördagen åka till Umeå och fira min syster som tog sin läkarexamen! Är en sååååå stolt lillasyster!!♥ Love you sis! Var barnvakt tillsammans med min lillebror (åt vår lillasyster) dock kanske jag var lite barnvakt åt båda två... Vi var på promenader till bla. vattnet, donken och hemmakväll ;) Det var riktigt mysigt. Sen på söndagen träffade vi Hanna en snabbis och sen åkte vi tillbaks till Stockholm. Imorse gick tåget hem 06.25 så fatta att jag är trött nu. Kom dock en halvtimma försent till skolan eftersom tåget inte var i Karlstad förens 09.10 (jag börjar 9)... 
Vackra syster!! Tack Nora för bilden haha!
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback