Jag älskar dig - du är mitt allt, tyvärr

Har läst ut två böcker idag, galet. Under detta skolår har jag läst sammanlagt två böcker för skolarbete. Jag som älskade att läsa och läste minst en bok i veckan förut. Är så lycklig över att jag har fått tillbaks läslusten. I alla fall, första boken jag läste ut heter En liten kärlekssång, så himla mysig bok. Den andra heter Räcker det om jag älskar dig, skriven av Katarina von Bredow. Ni som gillar att läsa vet antagligen vem hon är. Blev direkt fast utav denna bok. Den var väldigt bra den med. Hon skriver så himla bra böcker, lånade med mig Syskonkärlek från biblioteket också. Jag har nog läst den två gånger redan, måste vara en av de bästa böckerna som finns. Den skildrar kärlek på ett sånt bra sätt. Det är så skönt att slippa undan sina egna bekymmer ett tag och få drömma, fast med öppna ögon. För det är så jag ser på läsningen, att man drömmer. Håller ni med?
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback