Hemma igen

Kom hem vid halva åtta igår ungefär. Tåget var då en dryg halvtimma försenat. Det är så irriterande när man måste vänta på försenade tåg hela tiden. Just nu ligger jag och grisar i min säng och redigerar bilder. Gött att vara tillbaka i min egna. Vi har haft det väldigt bra i Göteborg. Det är alltid kul med ett miljöombyte, specielllt för mig som föredrar större städer. I lördags var vi på Liseberg hela dagen i hettan, herregud vad varmt det var!!!!!! I söndags hade Jenny brunch och efter åkte vi till Delsjön och badade och solade. Igår gick vi på stan en stund innan jag och Lina tog tåget hem. Jag fick med mig lite saker, obssssss!!!!!!! Den svarta klänningen och de svarta skorna (ej ballerina) är köpta förra veckan.
 
Jag bara fullkomligt älskar byxdressen!! Den är skön och helt fab<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback