Det finns så många bra böcker att läsa men så lite tid

Jag fick en bok idag, "Den perfekta dagen" - Nora Roberts. Läste ut den direkt, den var ganska lättläst och bara ungefär 300 sidor har jag för mig. Kunde inte lägga ifrån mig den och de stunder jag inte läste kunde jag inte koncentrera mig. Kollade nyss på en film med familjen och efteråt började jag läsa om boken igen. Vad fan är fel med mig? Haha. Den var sjukt bra. Läs den.
Är det bara jag förresten som får ångest och blir as stressad över att det finns så mycket bra böcker man vill läsa men så lite tid? Hur ska man kunna hinna läsa alla böcker man vill liksom? Okej... Kanske inte läsa om en bok man läste ut för typ 1 timme sedan, visst. Men ändå

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback