Besatthet

Har ni någon favorit filmserie, tvserie eller något liknande ni är "besatta" av? Jag har flera, men speciellt Harry Potter. Ååååh vad jag älskar HP. Kan filmerna utantill, böckerna och ååh så underbara de är!! Har ni (om ni är ett HP fan) vart inne på Pottermore? Det är så grymt. Love it!! Har precis läst ut sista boken och kollat på film nr2 och 3 och ska snart kolla på de andra. Funderar på att läsa om böckerna igen också, haha.... Jag känner ärligt talat inte för att vara med någon utan jag vill bara ligga här i sängen och grisa framför HP tills vi börjar skolan, vilket förresten är 43 dagar kvar, ÅÅÅH vad jag längtar!! (Nej jag har inte brist på roligheter jag vill bara återgå till den vanliga varddagen...) Ha en bra dag, pusssss!!
 
Förresten, visste ni att all musik som är med i HP är gjord för just de filmerna? Så coolt
 
Jag kan sitta och kolla på bilder och gifar i evigheter, blir aldrig trött på det. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har sett filmerna hundratals gånger, läst böckerna flera gg och det med musiken visste jag och pottemore vet du att jag använder flitigt!! Älskar HARRY POTTER. Gick ju Harry Potter tour runt hela London för att museet var fullbokat. BTW SÅ SAKNAR JAG DIG!!

2013-07-08 @ 18:33:54
URL: http://nymanlisa.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback