Honest

Jag märker att jag inte har så mycket att göra på dagarna när jag är social på både Pinterest, Tumblr, Twitter osv. Jag njuter dock ganska mycket av att inte göra någonting, bara kolla på film, plocka på rummet lite och sådana saker. Har rensat som tusan bland mina saker, hämtat gamla bebis saker och kollat på och jag känner att jag äntligen har fått lite ordning på saker och ting. Måste dock rensa bland alla mina (17?) jackor... och sätta in bilder i albumena, beställa hem Frankrike bilder (från utbytet) och fixa iordning det albumet. Jag känner till och med att jag har fått ordning på alla bloggar jag har, har dock inte bloggat så mycket på denna för annat har fått min tid. Jag har en tumblr, Englundemmas.tumblr.com och en pinterest, Englundemmas. Följ mig gärna där! Och så har jag skaffat Polyvore, vet dock inte vad jag tycker än om det. I alla fall inte om att skapa egna, vilket jag märkte att jag sög på. Däremot är det roligt att kolla på andras collage. Heter Englundemmas där med. Min favorit när det gäller är mode är i alla fall Pinterest, kan inte tänka mig en bättre sida för det! Nu ska jag fortsätta fixa och dona lite. Hejdå!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback