Idag

Så har det regnat, woopwooooooop.. Kunde knappt sova inatt på grund av att jag hade så ont i halsen och att det rann från min näsa, haha trevligt. Bestämde mig dock för att gå till skolan ändå i detta skitväder. Fanny slog vad med mig häromdagen att om jag gick fram till en person på min skola och skakade hand med denne och sa "goddag, hur står det till?" skulle jag få 50 spänn, ingen trodde att jag skulle göra det jag menar, galet lättförtjänta pengar. Dock skäms jag ihjäl nu haha.....(Ja, jag gjorde det, tyvärr).. Försökte få prao plats efter skolan också men fan vad svårt det ska vara denna termin då, det är ju 16-gräns på alla ställen, blir så sur. Nu ska jag ta ikapp lite serier, plugga och duscha, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback