Svar på fråga

Fick en fråga på förra inlägget om jag fick göra omprov eftersom jag skrev att jag gjorde provet efter skolan. 
Nej det fick jag inte, jag klarade mig, fick över F (tänker dock inte säga vilket betyg jag fick). Men eftersom det här är det betyget vi får i probability (ett matte område, svenska=sannolikhet) så nöjde jag mig inte helt enkelt med det betyget jag fick. Så "omprovet" om man ens kan kalla det det, var på min önskan.
 
Dock kollade jag nyss på Schoolsoft och såg att mitt resultat bara hade hoppat med ett steg... Men denna gång blev jag ändå rätt så nöjd. Är riktigt nöjd dock med våran mattelärare, älskar när resultaten kommer upp fort och denna gång får hon +++++ för det!!
 

 


Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback