Wayne's

Idag börjar min andra praodag! Börjar klockan tio hela veckan. Fattar ni hur gött det är att kunna gå upp klockan sju? Har inte gjort det sen jag bytte skola (förutom helger). Så nu är jag super pigg! Har ätit lite frukost och ska sätta mig och dricka te och kolla på det andra GG avsnittet som kom ut igår. Skulle ha kunnat sovit till halv åtta men sju är redan typ två timmars sovmorgon för mig så. Tänkte ta kort på den snygga Wayne's Coffee tröjan jag fick som jag ska ha på mig när jag är, men jag hittar ju inte min mobil så... Det har i alla fall vart rätt så kul, förutom när det inte kommer så mycket folk. Men några från klassen har faktiskt tittat in och det är kul så ni får gärna fortsätta med det! ;)
Ha en bra dag idag♥

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback