svar på kommentar

Fick en kommentar från en tjej som heter Olivia
 
Hej, vilken fin blogg du har! 

Hur många läsare har du ungefär? 

Kan inte du ha en spalt med typ en massa tips på kläder, vad som är inne och så? 

Kan du något gott nyttigt recept? 

Hur är det att gå på en engelsk skola? 

Det var några frågor jag hade, skulle vara tacksam för svar! 

:D 
 
 
Tack!
Det beror på hur mycket jag bloggar, ju fler inlägg jag gör desto fler läsare :P kanske 200 per dag ifall jag har lagt upp något...
Jo det kan jag väl ha :) om jag får tid, haha.
Ja, en massa! Jag kan dela med mig av några på bloggen :) 
Det är väldigt annorlunda än en "vanlig" skola, samtidigt som det är väldigt likt. Annorlunda pga av att vi pratar vääääldigt mycket mer engelska (matte, engelska + no) + att flera lärare bara kan prata engelska. Eller som min mentor som kommer från Kanada och som kan prata svenska men föredrar att prata engelska. Skolans sätt är också rätt lik det amerikanska skolsättet, med kvarsittning osv. Bara att vi har det väldigt disciplinerat. Några i min klass tog upp mobilen på en lektion häromdagen och läraren såg, de fick kvarsittning i en timma pga av det. (Kvarsittningar är alltid på fredagar, kul va? hahaha). Men jag älskar skolan! Och jag gillar att man pratar så mycket engelska. Hoppas du är nöjd med svaren :) 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback