Stay strong

Såg fram emot att sätta mig och dricka te framför ett nytt gossip girl och how i met your mother avsnitt när jag kom hem men de hade inte kommit ut än. De kommer annars ut på natten (svensk tid) på sidan. Jag tyckte att det var väldigt konstigt så jag kollade självklart kommentarerna och googlade på det. Då står det att på grund av stormen har många serier, bland annat gg och himym blivit uppskjutna. Trist tycker jag som bor i Sverige men hur har dom som bor på usas east coast just nu egentligen? För ni har väl alla hört om Sandy? Stormen alltså, inte Sandy i The O.C. (Haha bäst humor, jag vet) Läste en artikel om det. Tryck HÄR för att läsa den. De har fått in ungefär 80 rapporterade dödsfall hittills. 
 
Några bilder från New York och Atlantic City de senaste dagarna. Komiskt att jag blir irriterad på att serierna blir uppskjutna medans usa har en utav de värsta stormarna någonsin. Hoppas att den slutar snart.
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback