Mon weekend

Har haft en riktigt bra helg! Bättre än någon på riktigt länge faktiskt. I fredags gick jag till bygget och träffade en massa folk. Hade så himla kul och det var super att träffa de flesta igen! I lördags slappade jag mest på förmiddagen och sen på kvällen mötte jag upp Anna i Karlstad och vi gick till en tjej i våra klass. Hon har fyllt år så hon hade fest. Det var super kul! Speciellt att göra något tillsammans med tjejerna i klassen. Sen på kvällen kom Annas mamma och hämtade mig och Anna och så sov jag hos henne. Åkte hem idag runt tolv tiden. Var rätt skönt att åka hem så tidigt för jag hade endel saker hemma att fixa! Nu har jag precis kommit ur duschen oc tänkte sätta på en film och sen sova.
 
+
Praoen börjar imorgon
 
-
Har inte fått något prao papper så jag måste till skolan först imorgon
Mår illa, gör jämt det efter att jag har ätit nu förtiden
Är trött

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej, vilken fin blogg du har!

Hur många läsare har du ungefär?

Kan inte du ha en spalt med typ en massa tips på kläder, vad som är inne och så?

Kan du något gott nyttigt recept?

Hur är det att gå på en engelsk skola?

Det var några frågor jag hade, skulle vara tacksam för svar!

:D

2012-10-14 @ 21:09:37
URL: http://noblog.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback