Lista

Fem skulle:
Skulle du vilja vara längre?

Ja kanske åtmistone 1.63-65
Skulle du vilja väga mer?
Hahaha nej
Skulle du bli arg om din flickvän/pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nej vaför skulle man bli arg? Ledsen blir man väl men inte arg
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Det vet jag ej

Tio kan:
Kan du röra på öronen?

Om röra på dem fysiskt (med händerna eller annat) gills så ja
Kan du slicka dig på näsan?
Haha nej
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja det kan dom väl
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nej haha jag älskar att prata
Kan du vara påfest utan att dricka?
Ja
Kan dina vänner lita på dig?
Ja alltid 
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Kanske
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Japp ibland

Femton har du:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja 
Har du ett syskon?
5 st
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har dom nog
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Lite
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej

Tjugo vem:
Vem är din bäste vän?

Vet inte riktigt, anna och lisa kanske, jennifer också
Vem älskar du?
Haha
Vem hade du senast sex med?

Ingen
Vem vill du bli full med första gången?
Anna tror jag, hon är så go
Vem är den bästa sångaren?

Haha jag har faktiskt ingen favorit
Vem ringde dig senast
Anna
Vem har du en liten crush i?
Caspar Lee & Finn, Jack Harries
Vem är snyggast i världen?
Dom ovanför hehe, annars får jag väl säga min hund
Vem/vilka skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Min familj defintivt för då kan dom ge tillbaks det:P skoja :P
Den snällaste personen du känner?
Den snällaste är nog Amelie men alla jag känner är snälla 
Vem såg du senast på film med?
Kommer allvarligt inte ihåg
Vem vill du prata med?
Anna tror jag
Vem sov du med senast?

Anna
Vem såg du full senast?
Haha vet inte, kommer inte ihåg det
Vem vet allt om dig?
Anna & Lisa
 
Vem kramade du senast?
Filip
Vem kan berätta allt för dig?
Dom litar på mig kan det (de andra också förstås men...ja)
Vem kan du berätta allt för?
Jennifer Lisa och Anna
Vem hatar du?
Jag har inte behov av att hata folk så jag får väl säga ingen 

Allmänt:
Vad blir ditt namn baklänges? 
amme
Har du gjort en snöängel i år?
Ja
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
Har aldrig legat på sjukhus
Har en dröm gått i uppfyllelse? 
Ja
Tycker du att sengångare är söta? 
Ja det är dom väl
Har du någon gång testat karate? 
Nej 
Första sporten du gick på? 
Ridning
Minimorötter eller pommes frites? 
Pommes 
Vad längtar du mest till just nu? 
Tills första snön faller =)
Hur gammal har du tänkt bli? 
1000 år gammal, tufft va?
Har du haft vattkoppor? 
Ja
Vad drömde du inatt? 
Drömde jag något kommer jag inte ihåg det
Vilken tv-serie är bäst? 
GG, PLL, TVD, HIMYM sen är desperate housewives väldigt bra också
Vad åt du senast? 
Köttfärssås och spaghetti
Höga eller låga strumpor? 
Låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Typ kanske att man inte har tillräckligt med tid för att hinna med allt man vill uppnå i livet? haha 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 
Ja ibland hihi
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vit och svart
Bikini eller baddräkt? 
Bikini
Snyggaste läraren? 
Idrottsläraren haha
Är du mörkrädd? 

Ifall jag är ensam hemma haha :D
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? 
Nej? varför skulle jag?
Riktig gran eller plastgran? 
Riktig, känns bättre då!
Tänt eller släckt när du ska sova? 
Släckt, kan inte somna med ljus
Godaste drickan till frukosten? 
Mjölk
Vill du bli president? 
Ne
Har du spelat tjej i en teater?
Ja
Duscha eller bada? 
Bada!
Har du gråtit i skolan nån gång?
Det har jag säkert
Har du någonsin sminkat dig som punkare? 
Hahahaha inte vad jag vet
Sjunger du på toa?
Nja
Vilken färg har din jacka
Har pinsamt många jackor så jag tänker inte babbla upp alla färger
Använder du långkallingar?
Haha bara under mina skidbyxor fast då är det ju skidställ och inte långkallingar:P
Är du höjdrädd?
Nej
Vilket land vill du åka till?
USA & Frankrike igen
Vem var den senaste som fick dig att skratta?

Haha mamma tror jag
Vad ska du göra NU? 
Sova
Vilka vitaminer åt du när du va liten? 
Vet inte
Har du fått någon komplimang idag? 
Ja det har jag nog
Har du varit med i en rättegång? 
Nej
Är du polare med grannarna? 
Ja, det är jag och pensionärerna♥
Vilka språk talar din mamma? 
Svenska
Vilka länder har du bott i? 
Sverige
Senaste piercingen? 
Har haft i näsan haha
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 
Söndags kanske
Gay? 
Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit? 
Nej
Har du äggat någon? 
Va?
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej haha, skulle vara kul dock:PPPP
Suger det här?
Lite
Har du varit på stranden?
Hahahahahah ja
Har du haft en stalker?
Haha skulle vart kul, tror inte det dock
Minns du din/dina musiklärares namn? 

Ja självklart, dock kan jag ju bara deras efternamn
Hur bra är din syn? 
Inte så jätte bra tror jag :P
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? 
Haha dum fråga, soklart ja 
Har du varit utomlands? 
Ja
Har du sett din bästa vän naken? 
Idrotten i skolan?
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? 
Eftersom jag bara har vart på två bröllop och båda var pappas får jag nog säga pappas!
Var är dina syskon just nu?
Ja förhoppningsvis ligger väl mina småsykon och sover (svårt och veta när 2 utav dem bor i Stockholm) och mina andra sover väl kanske (svårt och veta när en utav dem bor i Umeå) haha
Vilken tid gick du upp i morse? 
5.20
Vad ska du göra i helgen?
Jäkligt massa saker har jag planerat
När va du riktigt sjuk senast? 
Haha har inte vart det på ett tag nu
Vem är den senaste kändisen du tog på? 
Tog på?
Vad finns i din bakficka? 
Har inga kläder med fickor på just nu
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov definitivt
Vad är det första du gör på morgonen?
Stänger av alarmet eller snoozar hehe

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback