Frukost

Sitter och äter frukost just nu. Faktiskt första gången jag sitter ner, helt stilla, och äter. Annars brukar jag vara uppe och springa (bildligt talat, jag är inte ute och springer med frukosten i handen:P) med frukosten... Har lite ångest. En stor no uppsats ska vara inlämnad idag och jag är inte klar... Det är den som utgör största delen av betyget. Är det någon gullig där ute som har ett tips på "Why teenagers get hearing loss" som inte innefattar musik för det har jag redan skrivit om. Så har ni något tips på engelska ge mig det då! då är ni bäst!

Kommentarer
Postat av: Alma

skriv om byggplatser osv med maskiner med höga ljud, skolan när det är förhögt i klassrummet..
om jag inte är helt borta här, hoppas det går bra! :)<3

Svar: Tack gos! Bra tips! dock har jag tyvär redan skrivit om "noise"... Saknar dig! <3
Emma Englund

2012-10-09 @ 13:00:48

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback