Fredag

Känns lite kul att jag åker till skolan när gatulyktorna fortfarande lyser. Fast kanske inte så kul ändå. Men jag tycker faktiskt att det är mysigt att det är kolsvart ute när jag cyklar till stationen!
Något som faktiskt är lite kul är att när jag ska gå in på google skriver jag ju vanligtvis bara "g" och så kommer den sidan på "g" man har vart inne på mest upp. Gissa vilken sida som kommer upp istället för google? Haha det är nästan pinsamt att berätta... Glosor.eu kommer upp... Hur kan jag vara inne där oftare än google? Helt sjukt. 
 
Idag är det fredag. Slutar tio över tre idag tror jag. Så jag är väl hemma runt kvart över fyra då. Ganska skönt ändå... Har hela helgen planerad! På lördag ska jag till Karlstad och sälja med några i min franskagrupp till Frankrike resan. Längtar så mycket!!!! Och på söndag ska jag hem till farmor och fira henne eftersom hon fyller år idag. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av HIMYM och sen är jag nog framme i Karlstad. Ha en bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du pendlar ju till skolan, hur är det ? Åker du tåg eller buss ?

2012-10-05 @ 16:18:48

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback