depp-dagen med muchos tankar

Haha jag har känt mig värsta deppig idag... Våran SO lärare visade en liten stund på en dokumentär om en schimpans. Början fick mig att börja gråta lite, sen kunde jag inte släppa det under matte lektionen så Fanny fick damp på mig för att jag satt och grät hela tiden.. Hahaha värsta nervvraket. Lovade henne att inte kolla klart på den men jag tror att jag måste det!
 
Är det bara jag eller går veckorna jätte fort? Jag menar, jag började ju nyss åttan och nu har det redan gått hur många månader? Nästan tre månader. Gud vad fort tiden går... Något som är kul är att denna månad har jag känt mina bästa klasskamrater i 7 månader!! Känns som att jag har känt dem i hela mitt liv. Säger som Bella (i twilight), jag har aldrig riktigt passat in någonstans förens nu. Bästa klassen verkligen! Är därför alltid lite ledsen när det blir fredag. Då är veckan nästan slut och jag vill träffa alla varje dag :( Gött med helg ändå dock. Men det känns som att eftersom tiden går så fort kommer vi snart att stå där med våra caps & gowns på skolavslutningen i nian. Haha längtar men samtidigt inte, vill inte bort från denna skola!
 
Nu ska jag kolla på TVD som kom ut i morse! Älskar denna vecka, först GG, ett till avsnitt av HIMYM och nu TVD ♥♥ 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback