dålig dag

Gud vilken dålig dag det här har varit. Matteprovet hade blivit flyttat till idag (vi fick reda på det på mattelektionen?!?!??!) och därför hade jag inte pluggat speciellt mycket och det gick super dåligt verkligen. Riktigt irriterande att de inte berättar om de flyttar ett prov. Vi ska ju ha chansen att hinna plugga till det också liksom. Sen somnade jag på tåget och vaknade när vi stod stilla i Kristinehamn. Tur att jag vaknade annars hade jag åkt tillbaks till Karlstad igen vilket inte hade vart speciellt lyckat. När jag skulle cykla hem började det regna, alltid kul att cykla i regn. Men något som är positivit med denna dag är att Pretty little liars halloween avsnitt kom ut idag. Synd bara att nästa avsnitt kommer 2013. Ska fortsätta kolla på avsnittet och sen ska jag mejla min mattelärare (vi hade en vikarie för hon var sjuk) och fråga vad fan som hände idag egentligen. Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback