Äntligen

Blev överlycklig i morse när jag såg att det nya GG avsnittet hade kommit ut. Kollade på det när jag kom hem. OBS FÖR ER SOM INTE GILLAR NÄR FOLK SPOILAR!!! läs inte detta. 
Och för er som har sett det, vad tyckte ni? Början och slutet var ju lugnt bäst haha.. Trevligt att Blair & Chuck halvt har hittat tillbaks nu. Hatar att Lily och Rufus är skilda och det han gjorde med Ivy var ju bara knäppt! :S
Kommer nog att gilla Serena i denna säsong, mer än vad jag gjorde i förra i alla fall. Hatar också att Georgina fortfarande är med. Och att Bart är tillbaks?! Vadå "fake dö" liksom? Gillar inte heller att Lily har tagit tillbaks honom. Det förstör serien så grymt mycket. Han dog och han borde ha fortsatt vara död. Haha här är man schyst och positiv! Nej men trots allt det tycker jag ändå att premiären var rätt så bra och jag kan inte bärga mig tills nästa kommer (det är ju ändå GG liksom så det kvittar om det suger, hela säsong fem var dålig tycker jag)..
 
Ska förresten byta blogg header, den jag har är väääldigt tillfällig. Och nu ska jag plugga sen sova.
Godnatt på er♥
 




 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback