+/-

v.41
 
+
På lördag ska jag hem till en tjej i klassen för hon har en filmkväll pga födelsedag
Är klar med min no uppgift
Nästa vecka= prao på Waynes på stora torget! 
Börjar 10 och får gratis lunch hela veckan, låter inte det gött?
Ska äntligen träffa några av mina "gamla" kompisar nästa fredag
Vi gjorde nog världens godaste tårta idag på hemkunskapen, den bestod bara av choklad, choklad och choklad
GG har äntligen börjat
På fredag kan man kolla 1a tvd avsnittet på s4, längtar!!!
Har gjort ett "slap bet" igen med en tjej i min klass om en sak, så kul!
-
Är helt galet mätt, trots att jag bara har ätit frukost idag (dock var min frukost en 3-rätters på hemkunskapen)
Har ett franska prov imorgon
Ska kolla på en hockeymatch på lördag (hatar hockey!!) gör det för min kompis skull (Anna) ♥
Veckan är snart slut
Är tvungen att jobba som fan med mitt svenska reportage (1/3 klart, inlämning: fredag)
Studiedag nästa fredag (en mindre praodag)
Har ännu inte fått reslutat på ett svenska prov, irriterande
Behöver lämna tillbaks böcker på biblioteket, har fått en massa påminnelser men jag hinner aldrig!!! 
Min bild på headern är väldigt ful men jag orkar verkligen inte ändra igen
Jag har lite ont i mina fötter
Min sockerkick från 3-rätters "frukosten" har gått ur, är rätt så trött nu
Det var -2 i morse när jag cyklade var på väg till bussen, gött, typ

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback