+/-

Ganska bra men galet stressig dag. Har haft fullt upp hela dagen förutom de sista två timmarna. Slutar ju fyra och runt två började klockan gå i slowmotion kändes det som. 

 

+

Wayne's chef var där idag och då blev jag förfrågad om sommarjobb och helgjobb, kul!

Regnig dag, mysigt genom cafe fönstrerna

Hittade mobilen för en stund sedan!!!!!

Kul dag

Kan gå upp klockan halv åtta imorgon, hur skönt är inte det?!

Har druckit chailatte idag igen (får gratis hihih:P) det är det godaste som finns

Världens bästa vovve ligger bredvid mig

Finns ett nytt himym avsnitt ute att se

-

Har sjukt ont i fötterna

Regnig dag, mindre mysigt när jag skulle cykla hem

Kände mig handikappad hela dagen pga av att jag inte hade någon mobil

Hittade den på ett pinsamt ställe... 

Måste plugga men jag orkar inte

Pga av att jag inte orkar plugga kommer provet att gå dåligt

Jag är galet trött efter idag och längtar ärligt talat inte till imorgon 

Måste lämna tillbaks böcker till biblioteket

Min data laddare+ mobil laddare glappar, varför?!?!?!?

Jag är den enda med en mac i min familj så jag har ingen laddare att låna när min inte funkar

 

Nu ska jag kolla på det nya himym avsnittet och sen ska jag sova, godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback