Gårdagen

Vaknade för en stund sedan! Ska göra mig i ordning och sen vara med Nora. Det är bara 8 dagar kvar till skolan börjar nu, känns både gött och dåligt... Fick nyss tillbaks min mobil som Peter hade lagat, han var tvungen att flasha om den så nu är den som ny! Dock så märkte jag nu att skärmen inte funkar, åååh!!!!!!!
Startade den och fick 17 sms, men nu kan jag ju inte ens kolla dem eftersom jag inte kan peta på skärmen.. Jävla touch! :(
Så jag har inga kontakter eller något så ser ni det här, skicka erat namn+efternamn till 0703879328!!!!
Igår var jag barnvakt i princip hela dagen så jag tillbringade dagen med att kryssa för saker på min att göra lista: 
 
Städa rummet (även garderoben och skåpet)
Göra om i garderoben och skåpet
Baka
Stryka alla skjortor jag har 
Kolla klart på de 2 sista Harry Potter filmerna
 
Allt de fixade jag igår! Plus att jag kollade på LOL och lagade mat med mamma.
 
 
 
 
 
Orkade inte baka något annat, haha... Förresten! Ni som inte har sett LOL, se den! Den är faktiskt väldigt bra.
Väldigt tonårig med tonårsproblem! Och vill ni inte se LOL måste ni se den ändå för en av världens snyggaste killar är med i filmen!!!
Ha en bra dag♥
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Självklart lite bilder från LOL! Men håller med om att filmen är väldigt bra ;) Vi får inte glömma att ses snart och ha ett riktigt Leo maraton, längtar efter att se filmerna haha! ;)

Svar: Hahaha..... ja men det är en bra film... och ja la ju ut bilderna för att visa att det är en bra film;) Ja det måste vi! puss!
Emma Englund

2012-08-21 @ 21:01:27
URL: http://nymanlisa.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback