En del av min jul 2013

En trevlig dag när vi hade snö.
Jag har haft fullt upp med Jul- och Nyårshelgen samt magsjuka och sjukhusbesök. Om man bortser från allt galet som hänt har jag ändå haft ett superbra lov. Har fått superfina julklappar, min J-C dress och Elle prenumeration står högst på gilla-listan då det var det jag verkligen önskade mig. Fick även lite småsaker som en efterlängtad, rosa, glassmaskin samt ett par uggs. Största delen av ledigheten har gått ut på att ta det lugnt och vakna alldeles för sent (aldrig före tolv...) Jag har plöjt igenom säsong fyra av Desperate Housewives, läst några böcker, kollat på ett dussin filmer och suttit mest framför Pinterest hela tiden. Längtar till skolan samtidigt som jag inte gör det. Men det är snart dax, både för det och gymnasievalet. Är ni taggade? Jag är det i alla fall. 
Hade det årliga julbaket hos mormor och morfar med lillasyster.
Klippte lugg och ÄLSKAR det!
Vann pris i skolan och fick blommor och pengar av mormor och morfar.
Hängde hos pappa och spenderat uppesittarkvällen samt julafton där.

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback