Saturday power

Och så var det lördag igen, så skönt. Har haft en bra vecka (om man bortser från gårdagen). Har nog aldrig haft en så dålig dag som jag hade igår. Först vaknade jag upp och var allmänt irriterad och stressad, allt var bara superjobbigt och sedan när jag sitter på tåget upptäcker jag att jag har glömt plånboken hemma (med busskort). Det är första gången ever och jag var redan på bristgränsen till att gråta innan så jag satt där och såg ut som en riktigt patetisk människa. Hon tyckte synd om mig dock så jag fick följa med ändå, hehe. Och allt löste sig i slutändan, men still. Sån jävla otur. Senare på kvällen var vi hos farmor som har fyllt 70 och då fick jag umgås med favvo kusinerna. Nu ska jag fixa och packa för om några timmar åker jag till Fanny och stannar tills på måndag. Puss!

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback