Den ensammaste människan i världen

Heeeeej bloggish! Har inte uppdaterat på väldigt länge, har fått en massa pikar från mina vänner att jag ska göra det. Men frankly, jag orkar inte. Har en massa bilder från Valborg, min kusins dop, Barcelona och etc. att lägga upp. Hade blogg.se appen funkat för mig hade jag gjort det för längesedan. Och min mobilladdare fick kortslutning i Barcelona så jag kan inte föra över bilder från mobilen heller... Skooojjigt.  Men ska jag göra det så fort jag orkar haha:P
 
Kollade precis senaste SO provsresultatet och fick ett A, heeeeelt insanous eftersom jag inte kunde flera av frågorna!!! Jag brukar få A i SO men då har jag pluggat till proven och kunnat precis allting plus mycket mer, så detta var en sjuuuuuuuuuuuuukt bra överraskning. 
 
De senaste instagram bilderna;
2 pictions från Barcelona.. Det var såååååååå gött. Jag ska ladda upp fler bilder när jag har tid.
Jag och lillsyrran efter dopet
Jag, Julia & Amelie hade ett Twilight maraton med b&j's, yummiiiiiii. Dock kollade vi inte på allihop haha.
Moiiii et meillur Fanny, love you honeypajen<3 Första (typ) glasögonbilden på mig haha
 
Nu ska jag kolla på Star Wars och packa till Frankrike under tiden, ska ju dit på onsdag! Ha det göttit

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback