Pluggis:P

Tog tag i mitt liv och började på allvar jobba med NO boken nu. I och för sig kan det bero på att den ska vara inlämnad imorgon haha (via datorn). Har jobbat på den litegrann denna vecka men inte på allvar, plus att jag skrev en massa och sen försvann det för jag glömde att spara. Vi använder google sites och det är skillnad med google drive och sites för på google drive sparas ju allt automatiskt och jag är så van med det att jag inte sparar. Så himla jobbigt. Menmen, har pluggat sedan 18.00 ungefär och kommer fortsätta ett tag till tills jag är rätt så klar!
 
Pluggtips:
Drick vatten, jag dricker massor. Säkert fem (stora) glas per timme. Blir jätte fokuserad då!
Ät inte, då tappar man oftast fokusen (i alla fall jag)
STÄNG ALLA SOCIALA MEDIER SIDOR + MOBILEN
Stay focused
Ta små pauser och ex. kolla facebook men fastna INTE
Tycker du inte att det är kul, intala dig själv att det är det. Lyckas du inte kan du skriva upp en lista på VARFÖR du behöver lära dig detta. Det hjälper
Sätt dig någonstans där du kan få ro, utan en massa som stör dig.
 
Det är mina pluggtips. Ska fortsätta plugga nu! Ha det bra♥
 
Snodde denna från Lisas blogg som i sin tur snodde den från Sannas blogg. Tyckte att det var en fin bild på oss! Hoppas det är ok att jag la upp den här! Love ya bestie!

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback