Den sociala triangeln

Har ni hört talas om den? Socialt liv, tillräckligt med sömn och bra betyg. Några tjejer och jag från min glass kom
In på det ämnet idag genom att jag frågade dem om de hade pinterest. Blev medlem där igår och älskar det! Det är lite som tumblr/blogg typ bara att man inte har en blogg utan bara lägger upp bilder. Jag klagade då på att jag känner mig knäpp för jag har allt, Facebook, en blogg, Twitter, pinterest, weheartit, tumblr osv.. Då frågade min kompis mig om jag får någon sömn, och jag sover ungefär 6-8 timmar varje natt vilket är helt ok. Jag har även ett ganska socialt liv samt att jag har bra betyg och få frågade hon hur det kunde vara möjligt när man oftast bara har 2 delar av triangeln. Samt att jag också har ett socialt liv-på datorn. Varför det är möjligt för mig: Jag brukar göra minst 4 saker samtidigt haha! Men det är ganska intressant det där ändå. Hur är det för er?


Kommentarer
Postat av: Detvetduxdxd

6 eller 7 timmar är alldeles för lite emmsaan 🐎

Svar: Men nooooooraaa sluta klaga, jag sover ju på bussen och tåget oftast också! ;) och jag blir faktiskt inte trött. men jag menar, jag går redan och lägger mig vid 10 haha :D
Emma Englund

2013-03-07 @ 18:16:20
Postat av: Detvetduhästen

Okej då, viktigpetter! 💁 🐎

Svar: Vet du hur jag fattade att det var du Nora? hästen och emmsan, bara du som kallar mig det:***
Emma Englund

2013-03-07 @ 22:39:36

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback