Lördag

Vaknade nyss, har sovit riktigt skönt inatt! Har precis svarat på frågorna från frågestunden och ska kila ner och duscha och göra iordning mig för jag ska till Karlstad om en stund. Ska gå på stan en stund med Tea antagligen (?). Skulle vilja hitta ett par bra sittande svarta jeans och någon söt blus! Sen ska jag till en tjej i min klass som fyllde år häromveckan.
 
Igår efter skolan följde jag med Wille & Lukas till donken och käkade lite för att det var fredag, ni är bäst grabbar! Sen träffade jag Oskar, vi kollade på en skräckis och efter den ringde hans kompisar och ville att vi skulle dra till dom på bygget så då gjorde vi det! Haha goa killar det där. Hade en bra fredag:) Nu måste jag kila!! Hejdå ha en bra lördag♥

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback