Kärlek

 
Idag hade jag och några andra utav tjejerna i min klass en rätt intressant diskussion. Den handlade om kärlek, om man som liten kan vara kär på riktigt eller bara när man blir äldre. Jag och några till tyckte ju självklart att kärlek inte har någon ålder, stor som liten så kan man vara kär på riktigt. Men de andra tycker då att man kan vara kär när man är liten, men då bara som en liten förälskelse, det är när man blir äldre (vuxen typ) som man älskar någon på riktigt. Denna diskussion pågick hela dagen och jag skulle tro att den kommer fortsätta imorgon, haha! För det är faktistkt en rätt bra fråga, dock tror jag inte att det finns något svar på den. De som känner att man inte kan vara kär i någon när man är liten (två stycken, lol) har inte vart kära (sann fakta) medan vi som tycker tvärtom har upplevt just det. Så jag skulle tro att det är upp till var och en hur det är, men samtidigt tror jag på att man faktiskt kan vara kär på riktigt när man är liten också.
 
Min stora fråga då är, vad tycker ni? Tycker ni att man kan vara kär när man är liten (alltså typ 5-18 år) eller tycker ni också att det är en "vuxengrej"? Svara gärna nedan vad ni tycker!!! 

Bloggextra.se

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback