Back at school!

Första dagen i skolan idag. Känns rätt gött att komma tillbaks men idag var jag galet trött. Hade svårt att somna inatt, tror att jag somnade runt 2-3 tiden fast jag gick och la mig 10. Träligt;PPPP Har typ fått 239029402 läxor idag. Skoja, har inte fått någon. Känns tomt. Hahaha jag måste sluta dra torra skämt som ingen tycker är roliga förutom jag. Kanske borde sova.... Kollade på The Janoskians på väg till skolan i morse, loooove yaaaa guys! Nee nu ska jag plugga lite, och då kan man ju fråga sig "hur kan hon plugga om hon inte har läxor?" joooo då det går!! hahahahh lol vad jag är nördig... Ni får skriva lite frågor! BTW TILL ALLA PLL FANS!!!! Inatt börjar det igen♥ godnatti
 
 
 
haha det är du och jag hermione,plugga plugga plugga!:PPPPPPPPPPPP lol

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback