sjätte februari

Mina tulpaner från i söndags har förökat sig från 10 till 25 idag, har fått fina röda rosor av pappa (farfar lämnade dem eftersom jag inte kan träffa pappa idag) och käkat pizza! Göttttt!!
Har även fått en jätte snygg New York låda och en massa pengar också + ett presentkort, behövandes!! Och på lördag ska jag fira mig hos pappa med släkten på den sidan, det blir skoj! ;)
 
 
Sov hos bror min inatt, har fortfarande inte vant mig med att han har flyttat hemifrån, känns så tomt :/ Det finns ingen längre som är jobbig och ska reta en för allt som händer, haha!  Och innan jag åkte dit klippte jag mig, har lite ångest för att det blev så kort..
Men det blev ganska bra ändå tycker jag. Nu ska jag plugga lite till franska provet imorgon! Godnatt♥
 
Tack för ditt söta blogginlägg förresten Fanny, och tack till dig med Lisa♥♥
känner mig full av kärlek idag, undra vad det beror på

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback