Vad jag egentligen är intresserad av

Jag har fått frågor om vad jag egentligen tycker om att göra, mina intressen. Så jag tänkte "wrap it up" nu.
Jag är en person som tycker om ganska mycket, allt från smink, matlagning till att spela CoD och gå i skolan. För ja, jag gillar skolan, allt som har med skolan att göra är intressant. Jag lägger mycket tid i skolfrågor och jag har redan bestämt vart jag vill gå på för något gymnasium, linje och exakt vad jag ska gå, hur jag ska klara av det och vad jag ska jobba med när jag blir stor. Men bortsett fråna att jag gillar många saker jag har några speciella intressen. 
 
Mitt största intresse är nog kläder, skor, allt som har med det att göra. Jag blir glad när jag köper dem, när jag provar dem och när jag använder dem. Samtidigt som jag ibland kan hata kläder. Ni vet de dagar då man vaknar upp och man provar och provar men ingenting känns rätt eller snyggt? Då kan jag ibland irritera mig på att jag har mycket kläder. Vid andra tillfällen är det bra. Jag gillar också allt som har med det att göra, modebloggar, modetidningar, allt.
 
Jag älskar böcker, triologier, romaner, faktaböcker, allting. Ena dagen kan jag sitta med huvudet nerböjt i en tumlande kärlekshistoria från 1800-talet och nästa dag i Harry Potter, bara för att dagen därpå läsa "En historik om nästan precis allting", har ni läst den förresten? Den är om NO ämnen och faktiskt väldigt intressant. Haha.
 
TVSERIER!! ÅÅhh, när jag inte läser eller dylikt älskar jag att kolla på en massa serier. Min favorit är och kommer nog alltid förbli, Gossip Girl. Kanske på grund av att det var den serien som förvandlade mig från en pojkflicka till en flicka. Det var helt enkelt den första serien jag kollade på (om man inte räknar med Eva & Adam och liknande). Min nästa favorit är The O.C., tack för den introduktionen Lisa;). Samma skapare som till Gossip Girl. Jag följer ungefär åtta olika tv-serier, samtidigt som jag kollar om på några. Synd bara att i princip alla har ett uppehåll nu under sommaren.
Pretty Little Liars
Hart of Dixie
The Vampire Diaries
New Girl
Teen Wolf
How I Met Your Mother
The Carrie Diaries
Awkward
- Har en massa serier på min 'To Do List' också. 
 
Det är nog de intressen som jag gillar mest, men jag tycker i princip om allting. Utom skogen, ibland, och att fiska. 

Kommentarer
Postat av: Lisa Nyman

Åh varsågod hjärtat! Saknar dig så mycket!! ♥

2013-08-05 @ 18:49:14
URL: http://nymanlisa.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback