Får och en åsna

Vaknade upp vid nio tiden idag. Var såååå himla trött efter att jag hade sovit hos Fanny så jag somnade vid 12 inatt, haha. Men det kanske inte är så konstigt om man bara har sovit fem timmar dagen innan. Firade lite idag att det var sista sommarlovsdagen + att alla andra gick i skolan medans man själv är ledig. Jag har hela sommarlovet (okej, inte hela!!!) väntat på att skolan ska börja igen men nu när den har börjat, för alla andra, skulle jag gärna ha sommarlov lite längre. Skadeglädje? Ohja! Haha. Har jobbat lite med Fanny idag och hjälpt mor med en massa saker. Hon uppfyllde sin dröm, att skaffa får. Så himla random. Och imorgon ska de köpa en åsna?! Jaaaa...... Jo men visst liksom. Pourquoi pas. Nu ska jag göra fransk manikyr och sedan ska jag sova. BIG DAY IMORGON, typ.
 
Tre bilder som jag hittade igår. Den överst från Tumblr är ju bara SÅÅÅÅÅ himla rolig. Jag och Fanny måste ha skrattat i minst tio minuter när vi hittade den. Alltså. Haha!
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback