Andra "riktiga" dagen i skolan

Hello mina söta trevliga vänner. Ärligt talat händer det inte speciellt mycket i mitt liv för tillfället så jag har inte direkt något att prata om. Mennn.... Slutade vid tre tiden idag, jag blev vald till student council. Frågade min mentor om kören också (skulle vilja vara med på lucia) men han blev lite irriterad på mig för jag och Fanny har 98% fått ett JA på vårt hemliga projekt. Vi har ett möte med rektorn på måndag men han är jätte positiv och det kommer ta upp väldigt mycket av min fritid, student council, läxor, prov, nationella samt att han tycker att jag borde ha en fritid också. Men jag menar, prioriterar man rätt och inte skjuter upp saker hinner man faktiskt med rätt så mycket. Meeenmeeen jag kanske får chilla lite liksom. Nu ska jag hitta på något vettigt att göra och sedan sussa godnatti människor
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback