Illamående

Dagen har vart riktigt bra. Förutom några undagtag då förstås.. På science lektionen idag skulle vi dissekera får hjärtan, wiiiiieeeeeee♥ ne men usch det var nog det äckligaste jag har vart med om. Man behövde inte vara med om man inte ville men jag höll ut hela lektionen, TOG TILL OCH MED PÅ HJÄRTAT KAN NI FATTA!!!! Hade dock dubbla plasthandskar på mig och det var så gross!!!! Mådde super illa hela tiden, kändes verkligen som att jag skulle spy plus att jag var helt yr för jag fick syrebrist pga att jag vägrade andas med näsan haha... Men min lärare var super stolt över mig ;)
 
Efter skolan snackade jag lite i Facetime igen med Alma (har blivit standard efter att fransmännen åkte), dock var inte Felicia med denna gång :( Bakade även chokladbollar och kollade på min favoritfilm med min söta lillasyster, så mysigt. Nu ska jag sova och antagligen drömma om min pojkvän inatt igen, hihi saknar han!!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback