Sportsday!

Har haft en väldigt mysig dag med min klass + 590 (ungefär) andra elever från skolan! Vi hade sportsday ute på Skutberget. Som tur är hade vi finfint väder och oj vad jag gillar min klass. Tror att jag gillar den mer och mer för varje dag som går....♥ Haha. Imorgon är det halvdag, jublade rätt högt över det, tills jag fick reda på att de som går i skolan i Kristinehamn har studiedag.... Slutar ungefär halv elva imorgon, men så bra som jag är så har jag mentortalk (utvecklingssamtal) imorgon halv ett. Trevligt trevligt. Funderar på att dra med någon från klassen och åka in till stan istället för att vänta på skolan. Vad ska jag göra där så länge när alla andra har slutat liksom?...
 
2 pics from 2day!

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback