Onsdag

Bra dag. Som alla andra då förstås. Regnade ganska mycket imorse, tur för mig att jag tycker att det är mysigt med regn. Hade ett matteprov idag. Det är faktiskt bara andra matteprovet jag har på Engelska (min skola) fast i och för sig var det också andra matteprovet jag har på språket engelska, (jag har matte på engelska). 
Tror det gick ganska bra, eller jag hoppas det i alla fall. 
 
Har gjort en ny kategori "mobilbilder" där jag tänkte ladda upp bilder från min mobil som jag har tagit under veckan. Blir ganska mycket att jag tar bilder med mobilen istället för kameran. Är lite jobbigt att föra över bilder från kameran till datorn eftersom sladden är borta och jag sorgligt nog inte har en minneskort läsare på min dator (dumma mac!!!!!). Nu ska jag fortsätta dricka te och plugga lite. Hejdå 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback