Monday

Just nu är jag på väg hem från skolan. Sitter på tåget... Blev länge idag för jag gjorde ett matte prov efter skolan! Känner mig dock super nöjd och hoppas på ett betyg över C, hehe. Är helt galet trött/slut efter idrotten, hungrig och så har jag väldigt ont i huvudet och det enda jag vill göra är att äta och sen krypa under täcket och gå i ide ett tag. Synd bara att jag måste plugga när jag kommer hem. Ska nog försöka klämma i ett GG avsnitt mitt i allt också :PP  Haha ska försöka ringa mamma nu och se ifall hon svarar och fråga om hon kan komma och hämta mig. Orkar verkligen inte cykla hem idag. Kommer inte blogga sen och gör jag det betyder det att datorn har fått min uppmärksamhet och jag struntar i att plugga och sen skjuter jag upp det till imorgon och då blir det samma sak och då kommer jag att faila i skolan och då kommer jag att få dåliga betyg och genom det inte komma in på något gymnasium och sen inte få något jobb och ja, resten vet ni. Det slutar med att jag dör i min ensamhet. Haha lite liknande penna-historien... 
 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Du skrev att du gjorde provet efter skolan, fick du göra omprov?

Svar: Nja, svarar om det i ett inlägg.
Emma Englund

2012-09-24 @ 19:07:18

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback