Fredag

Haha snyggt det förra inlägget blev.. Hehe. Idag hade jag halv dag. Slutade egentligen lite innan elva men vi gick och åt i matsalen och sen följde jag med några tjejer från min klass till Max. Som tur var skulle de också stanna kvar rätt länge eftersom de var tvungna att öva med kören. Hade mentortalk efter och det gick väldigt bra. Mentortalk är som utvecklingssamtal fast ändå inte. Det är i alla fall skolans motsvarighet till det, fast vi har det två gånger per termin. Just nu är jag hemma hos Peter och ska hjälpa till med min lillasysters pyjamasparty! Haha. Får hoppas att jag inte har lika ont i huvudet efter som jag alltid brukar ha efter sånt här :P 
 
När jag satt på stadsbussen från skolan till busstationen förut så satt det sig en gammal tant bredvid mig som började prata med mig. Hon pratade bland annat om lägenhetsbalkonger och nämnde att hon tyckte att jag var jätte lik prinsessan Madeleine, så lik att hon nästan trodde att det var hon som satt där. Haha va liksom? Ser jag ut som henne? Inte direkt. Tror ändå att jag tar det som en komplimang. Heheh... Ha en bra helg!
 
moi idag

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback