Sommar 2012 del1

Jag har vart på semester i en vecka med pappa, min styvmor och min gulliga lillebror.
Vi besökte: Ullared, Göteborg, Liseberg, Lomma, Malmö, Danmark & Legoland.
Det var jätte mysigt verkligen!
 
Liseberg
 
 
Lomma - det var så vackert där! Stranden var helt amazing! Och vattnet, helt turkost...
Gjorde ju inget heller att man såg över till Malmö, Turning Torso, bron & Danmark från vattnet. ♥
 
 
 
 
Frihetsgudinnan ♥ Den är gjord på 1,2 miljoner legobitar, haha.
Legoland var jätte coolt faktiskt. Fanns så mycket att kolla på. 
 
 
Det var ungefär allt den veckan med pappa. Lägger upp del 2, ikväll, imorgon eller när jag får tid. 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vad fina bilder! <3

Svar: Tack! :)<3
Emma Englund

2012-08-06 @ 22:20:36

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback