Några dagar kvar på sommarlovet

Kom hem för ett tag sedan. Var och hjälpte min mormor & morfar med och fixa igång deras iPhones, haha..
Men jag tror det gick bra! De fattade det mesta i alla fall. =) Har vart kattvakt hela helgen med min kusin men jag åkte hem rätt tidigt imorse. Vi kollade på She's out of my leage igår, den här snyggingen är med där!!
Ni kommer förmodligen ihåg han från Systrar i jeans 1? 
Hehe.
Fick världens snyggaste Ralph-tröja av min älskade bror i förrgår. Älskar både den & han! Tack!!!
Den är ljusrosa och turkos. Har också fått lite annat de senaste dagarna! (Fast av mamma)
Nu ska jag kolla på någon film och sen ska jag försöka somna innan 12 för att vänja mig lite tills skolan börjar, har ju faktiskt några dagar kvar på sommarlovet!! Ni i K-hamn får ha så kul imorgon på skolan medans jag spenderar dagen hos pappa! Har förresten blivit beroende av Instagram.... Har haft det på mobilen i evigheter men inte velat göra att acc på grund av att jag visste vad som skulle hända. Typiskt. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback